YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

6/13/2014

1

Początek blogowania, bo nie mogłabym nazwać tego początkiem z Aną. Jest w moim życiu od baaardzo dawna. Wolałabym nie mówić ile ważę teraz. Początkowo naszykowałam sobie do zrzucenia 33 kg. Za mną 11 czyli zostało 22. I pierwsze 3 mają zniknąć przed 19 czerwca.

Mam dwadzieścia kilka lat, 160 cm wzrostu i czasami mocno nasrane w głowie, ale taka jestem więc take it or leave it. Leczę się na depresję, ale o Anie wiedzą bardzo nieliczni.

Potrzebuję miejsca (społeczności?) w którym będę mogła puścić wodze fantazji, wrzucać zdjęcia i bilans dnia. Będę się starała publikować codziennie i mam nadzieję, że uda się znaleźć tu swoje miejsce. Potrzebuję rozproszenia, odkąd ON wyprowadził się do innego miasta. Czasami, tak jak dziś, mam wrażenie, że już nawet ta niewielka grupka znajomych ma mnie w dupie. Stąd chyba pomysł na stworzenie własnej rzeczywistości.

Motylki, pomóżcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz