YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

6/23/2014

10

Bilans:

2 wafle ryżowe (70)
krem z dyni i marchwi (152)
jogurt mango (175)
jogurt naturalny (39)

razem 436

ćwiczenia: 40 minut spaceru szybkim tempem, brzuszki, nożyce, przysiady


Padnięta i zmęczona po pracy. Bardzo mi się podoba to, że nie odczuwam głodu, chociaż dzisiaj pozwoliłam sobie na ten jogurt mango, a w nim był cukier. Ale ogólnie nie jest źle. Jak tak dalej pójdzie, pierwszy cel zostanie do końca tygodnia osiągnięty.

Dziś dowiedziałam się, że zamiast dwóch tygodni urlopu, będę miała trzy i będę mogła do Niego pojechać tydzień wcześniej. Nawet sobie nie wyobrażacie jak się cieszę! Fruwałam dzisiaj z radości. Tylko jest jedno ale. Muszę zrzucić jeszcze 7 kg, żeby była 5 z przodu, a z taką wagą chcę tam pojechać. I jak tu tyle zrzucić w niecały miesiąc? Tzn ok, wiem, że to jest możliwe ale z drugiej strony mój metabolizm jest tak spowolniony odchudzaniem od kilku(nastu?) lat, że mam wątpliwości. Zobaczymy.

Pomyślałam sobie, że pokażę Wam, która sławna osoba jest moją ulubioną thinspiracją.

Przedstawiam Taylor Momsen-aktorkę, wokalistkę The Pretty Reckless. Jest cudowna, uwielbiam jej chude nóżki i kości wystające na plecach. Zresztą ona mi się cała podoba. Mój ideał.







Trzymajcie się chudo Motylki :*

6 komentarzy:

  1. Witaj Kochana ;* Jak ja się cieszę, że masz tak dobry humor i dobrze Ci idzie. Od jednego jogurtu nic się nie stanie, a możesz w ten sposób uniknąć napadu ;> Osobiście także uwielbiam Taylor <3
    Oby tak dalej, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój ideał jest śliczny, bilans zresztą też ;P
    Trzymam kciuki żebyś zrealizowała cel w tym tygodniu, szkoda, że pewnie się o tym nie dowiem bo już będę na rekolekcjach, eh.
    Świetnie Ci idzie =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj kochanie :* Ojojoj Taylor i "Plotkara". Widzę podobny gust hehe :D No ale zamiast o pierdołach mówię o ważniejszym. Misiek Ty sie ciesz tym, że zobaczysz się z ukochanym wczesnije a nie tym ze musi być 5 z przodu. Bo ono bedzie. Jesteś silna i dokonasz tego, pamiętaj tylko by nie za dużym kosztem. Bo najwazniejsza jesteś Ty sama, a nie cyferki an wadze! Pozdrawiam Twoja *Black Melody* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny bilans i ćwiczenia :) Ojej też uwielbiam jej figurę *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. 27 yrs old Associate Professor Briney Fishpoole, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like "Awakening, The" and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to The Sundarbans and drives a MR2. sprawdz ta strone internetowa

    OdpowiedzUsuń
  6. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń