YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

6/14/2014

3

Obudziłam się o 5 rano-wściekła na wszystko. Brakuje mi Jego obecności i dotyku. Niby wiem, że wszystko jest dobrze, że to tylko okres przejściowy, ale tak cholernie za Nim tęsknię.

Do tego burczało mi w brzuchu, tak niemiłosiernie, że bałam się, że sąsiedzi zarzucą mi naruszanie ciszy nocnej. Wypiłam szklankę wody z odrobiną soku z cytryny i zaczęłam robić brzuszki. Dzień zaczął się strasznie i nie mam ochoty wychodzić dziś do ludzi, a muszę jechać po wpis.

Może On ma rację, do tej pory miałam więcej spraw na głowie, od pół roku przygotowywałam się do konkursu, teraz mam go za sobą, może to jest przyczyną tego, że nagle wszystko się zawaliło i jedyne co czuję, to pustka?
Nie wiem jak sobie z tym poradzić.Wszystko traci na znaczeniu, nawet uczyć mi się nie chce, a sesja pełną parą.

I jeszcze, niby mówi się "usycha z tęsknoty", ja mam wrażenie, że z tej tęsknoty wręcz pęcznieję.

'Anoreksji często towarzyszą inne problemy, na przykład zaburzenia
obsesyjno-kompulsywne, bulimia, samookaleczanie
i mnóstwo innych demonów. Choroba siedzi głęboko
w środku, czuje się tylko lęk i wściekłość, które wyżerają
ci wnętrze.' -'Chuda'

1 komentarz:

  1. Mogłabyś trochę bardziej opisać twoją sytuację, Jego i np. dlaczego i jak zaczęła się twoja przygoda z Aną? Chciałabym się więcej o tobie dowiedzieć :)
    ~Patch }i{

    OdpowiedzUsuń