YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

6/15/2014

5

Bilans:

śniadanie: jabłko (52)
obiad: 150 gramów łososia na parze (180)
kolacja: twarożek z rzodkiewką (61)
przegryzka: borówka amerykańska (61)

razem: 354

ćwiczenia:

2x100 brzuszków
2x50 nożyc
100 przysiadów
pół godziny bieżni


Źle się czuję. Niby nie zjadłam dużo, ale przygnębia mnie to, że jutro trzeba iść do pracy, do ludzi, którzy nic nie wiedzą, nic nie podejrzewają, a nawet gdyby wiedzieli to pewnie by to zlali. Mam wrażenie, że przestaję wszystkich obchodzić.

Przespałam się w ciągu dnia, bo było mi zimno i miałam taki okropny sen. Śniło mi się, że stworzyli specjalną organizację do eliminowania ludzi, którzy wstrzymują rozwój społeczeństwa. I kazali mnie rozstrzelać, a On się tylko patrzył i powtarzał, że skoro na to zapracowałam, to nie mogę się bać.
Dawno nie obudziłam się z takim płaczem. Okropne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz